Hva har du gjennom skoleåret gjort for å nå målene i læreplanen?
Skriv inn et nytt bilde og tekst under målet, hver gang du har jobbet med målet.
Produksjon
- Planleggje, gjennomføre og vurdere eige grunnleggjande arbeid med ulike råvarer
- Analysere person, rom, underlag og føremål på bakgrunn av samanheng og stilhistorie, og grunngi val av fagleg arbeid
- Eksperimentere med levande materiale og stilar, uttrykk, teknikkar og reiskapar
- Lage faglege produkt i ulike stilar, uttrykk og teknikkar relaterte til ulike kulturar
- Vurdere og analysere ulike faglege produkt i lys av stilhistoria, tradisjonane og historia til handverket
- Bruke materiale på økonomisk måte
- Analysere botaniske materiale og deira eigenskapar som grunnlag for å lage faglege produkt i ulike stilar og uttrykk
- Bruke verktøy, materiale og teknikkar på føremålstenleg og forsvarleg måte
- Utføre arbeidsprosessar i samsvar med etiske og estetiske normer i faget
- Dokumentere, grunngi og vurdere eigen produksjon, knytt til kriteria for kvalitet, ønske frå kunden, helse, miljø og tryggleik, tid og økonomi
Produktutvikling
- Konkretisere og grunngi idé, design og arbeidsprosess i eige arbeid med blomster, som grunnlag for kommunikasjon med kundar og kollegaer
- Lage og bruke arbeidsteikningar, skisser og annan visuell informasjon
- Gjere greie for lokale og vitskaplege namn på botanisk materiale
- Forklare varebehandling og gi relevant informasjon om plantar, blomster og produkt
- Gjere greie for symbolfunksjon og historie til ulike botaniske materiale i blomsterdekoratørfaget
- Kvalitetssikre bruk og oppbevaring av blomster og andre råvarer i eigen produksjon
- Berekne innkjøp av blomster og råvarer og kalkulere pris på produkt og tenester
- Diskutere og ta stilling til estetiske og etiske normer i blomsterdekoratørfaget
- Definere kriterium for kvalitet og vurdere kvaliteten av eige arbeid
- Presentere og dokumentere produksjonsprosess og produkt, visuelt og verbalt og ved hjelp av digitale verktøy
- Finne fram til og vurdere aktuelle produkt, teknikkar, uttrykk og trendar i marknaden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar